Bäst 60 Sekunders Binary Alternativ Strategi


Hem raquo Strategi raquo 60 sekunder Binär alternativ strategi En enkel 60 sekunder strategi I den här artikeln ska jag presentera dig och förklara dig en enkel 60-sekunders binär alternativ strategi som jag använder när jag vill ta 60 sekunder handlar. Stegen i den här strategin är verkligen enkla. Den enda indikatorn jag använder är en volym spridningsanalysindikator och inget mer för indikatorer. Jag använder också det uppsluppna ljusstaken mönstret. Om dessa två saker (VSA och engulfing) Jag beskrev dem i tidigare artiklar men jag kommer att ge dig en kort sammanfattning. - Red: Hög volym i ett starkt ljus, investerarna säljer kraftigt - Grön: Hög volym i ett hausstarkt ljus, investerarna köper tungt - Buying climax på toppen betyder en eventuell nedåtgående rörelse på marknaden - Säljande klimax på bottnar betyder en Möjlig upp rörelse av marknaden - Bullish: Efter en omkastning svika det nya haussefulla ljuset det föregående baissejuset - Bearish: Efter en omkastning engagerar det nya bullish ljuset det föregående haussejuset. Se nu på skärmbilderna. I det här binära alternativdiagrammet finns det Tre ITM-uppställningar i rektanglarna. Uppställningarna är efter en reversering i motstånd eller stöd. I omkastningen har vi krossat mönster och i volymen har det nya bearish ljuset mer volym än det tidigare haussefulla ljuset. Om dessa två saker kommer att hända (englufing, mer volym i revrsal ljuset) är det väldigt möjligt att nästa stearinljus stängs under omkastningsfältet. Vi arbetar i 1min-diagram och utgången av affärerna är 1 minut (60 sekunder). Vi har samma situation i det här diagrammet. Engulfing mönster nära ett stöd eller ett motstånd och det reverserade bearish ljuset har mer volym än det tidigare haussefulla ljuset. Några saker att undvika: - Om i omkastningen kommer vi att ha ett uppsluckande mönster med att köpa eller sälja klimax (grön eller röd bar i volymen) it8217s bättre att inte ta denna handel. 8211 Om vi ​​kommer att ha stark volym och buiyng eller sälja klimax i motståndet eller stödet it8217s bättre att inte ta en 60 sekunders handel eftersom tha marknaden kanske kommer att röra sig oförutsägbar 8211 Jag föredrar omkastningar utan att köpa och sälja klimax 8211 Don8217t overtrade och don8217t martingale 60 Sekunder handlar i binära alternativ är säkert riskabelt eftersom it8217s är mycket svårt att förutsäga priset i en minut. It8217s inte för nybörjare. Denna inställning ovan kan ge dig solida affärer om du följer reglerna eftersom it8217s handlar om mänsklig psykologi med volymen och prisåtgärden men it8217s är fortfarande riskabelt .60 sekunder handelsstrategi - martingale För att lyckas med denna strategi måste du göra några matematiska beräkningar på Dina investeringar och vinster. Du måste tänka snabbt eftersom marknaden är volatil och situationen förändras på några minuter. Förbered dig på förluster som de är en del av spelet, men om du är tillräckligt erfaren du kommer alltid att vara till vinst. Strategimetoden Metoden på denna strategi är baserad på en matematisk formel som garanterar vinst även när dina affärer löper ut ur pengarna. När du bestämde dig för handel med 60 sekunder binarier borde du redan ha övervägt hur man hanterar whit-förluster. Jag har handlat i några år nu och följande strategi har visat sig fungera. Så vad är tanken bakom om du vinner fortsätt att handla på samma insats när du förlorar flytta till nästa nivå. Som du ser på bordet skulle min första investering vara 50 med 70 avkastning så en lyckad handel ger mig 35 vinst. 70 är en standardutbetalning som mäklare betalar på 60-sekunders handel. Vi kan säga att jag har förlorat de första 3 affärerna (50121294) 465 minus i min balans. Om jag vinner den 4: e handeln 499,8 vinst som täcker mina tidigare förluster 34,8 överst Aktiepriset ändras alltid (UpDown) så du behöver bara behålla handeln i en riktning (High eller Low) och en framgångsrik handel kommer att följa. Även om du förlorar 3-4 affärer den 5: e får du vinst 34,8. Så här ställer du in din egen strategi Först måste du definiera din första investering och sedan dela avkastningen med 0,7 för att räkna ut den andra investeringen. Till exempel: du vill börja med en handel 10 Investeringar 10 Utbetalning 70 Avkastning 10x1,7 17 2: a investering 170,7 24 På så sätt beräknar du 3: e, 4: e och 5: e investeringen. Om din utbetalning är 80 måste du dela avkastningen med 0,8. Hur man utför den här strategin De två viktigaste sakerna med denna strategi: 1. Öppnar ett konto hos en mäklare som erbjuder flexibla investeringar i 60-sekundershandel. 2. Hantera en plattformsplattform med 1 min tidsramar. Ok, jag har redan ett konto hos en lämplig binärmäklare som tillåter investeringar från 24 upp till 50 000 på en enda 60 sekunders handel. Jag köper kontinuerligt endast Låga alternativ på EURUSD. På en minutdiagram ser du var jag kom in på marknaden. När jag köper Låga alternativ skulle jag behöva ett rött ljus för min handel att stänga i pengarna. Låt oss analysera vad som hände den dagen. Första handeln var i 35 vinst Second trade Priset öppnade och stängdes på samma nivå avkastningsräntan Tredje handeln var ute minus 50 (betyder att jag måste flytta till 2: a nivå) 4 84,7 vinst 5: e minus 121 6: e 205,8 vinst 7 205 , 8 vinst 8 205,8 vinst Vid slutet vann jag 5 affärer, förlorade 2 och 1 var neutral. Det betyder en total vinst på 566,1 som jag gjorde på 8 minuter. Som du ser på diagrammet går en 9: e handel skulle också vara i pengarna men det är för riskabelt. Mitt mål är att stänga 2-3 framgångsrika affärer när jag är på 3: e eller 4: e investeringsnivå och då är jag ute. Denna strategi rekommenderas att genomföra när marknaden är hakig. Du måste undvika stora trender som 10-12 rödgrönstearinljus. Mitt sista ord är: komma in på marknaden medan det är hakigt och gå ut efter den tredje framgångsrika handeln i rad. Det finns många binära mäklare som erbjuder 60 sekunders handel men bara ett fåtal ger dig flexibla investeringar. Du måste hitta den bästa mäklaren som passar din handelsstrategi. BinaryOptionsPost har vidtagit rimliga åtgärder för att säkerställa riktigheten av informationen på webbplatsen, men garanterar inte det. Uppgifterna som visas på denna webbplats är inte nödvändigtvis alltid i realtid eller helt korrekt, inklusive marknadsanalys, prognoser, signaler, tillgångsprisnoteringar och diagram. Läsare bör inte behandla någon åsikt uttryckt av författarna till BinaryOptionsPost som en specifik inblandning för att göra en viss handel eller följa en viss strategi, men endast som ett uttryck för deras nuvarande åsikt. Synpunkterna i forumet uttrycks av forummedlemmar och återspeglar inte nödvändigtvis synpunkterna från BinaryOptionsPost. Riskerna med handel med binära alternativ är höga och kan inte vara lämpliga för alla handlare. BinaryOptionsPost behåller inte ansvaret för eventuella förluster eller vinster som läsarna kan komma inför som ett resultat av att använda informationen som presenteras på denna webbplats. Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarnas upplevelse. Genom att klicka på en länk på webbplatsen ger du ditt samtycke till oss att ställa in cookies. 2012-2017 BinaryOptionsPost - All Rights Reserved - Kontakta oss - Toni HamiltonSimple men effektiv 60 andra binär optionsstrategi En enkel men effektiv 60-sekundär binär options tradingstrategi Tidigare har vi ofta hänvisat till handel med våra 60 sekunders optionsavtal i uppsättningar av Tre, som vi refererar till som en 8220series8221. Vi har funnit att detta är en enkel men effektiv 60-sekunders binär optionsstrategi som kan hjälpa dig att bli en mer lönsam och framgångsrik näringsidkare av dessa kontrakt. Enligt vår erfarenhet har detta visat sig vara det bästa sättet att handla 60 andra binära alternativ. Första saker först men. Detta koncept bör vara en del av din övergripande 60-sekundiga binära alternativ handelsstrategi. Det ska inte uteslutande användas av sig själv och i stället bör införlivas i alla dina 60 sekunders affärer och större, övergripande handelsstrategi. Det blir mycket mer effektivt när det används som en del av en bredare strategi. Genom att använda denna mycket enkla och lätta att genomföra strategi kommer du nästan säkert att bli en mer lönsam 60-sekunders alternativhandlare. Hur man handlar 60 andra binära alternativ är förmodligen en av de oftast ställda frågorna som vi får, så det var dags att skriva ner det här skriftligt. Detta är en effektiv 60-sekunders optionsstrategi 8212 trots sin enkelhet 8212 eftersom du genom att handla dessa kontrakt i uppsättningar av tre, köpte ungefär 10-20 sekunder från varandra, kommer att 8220dampen down8221 den iboende volatil och oförutsägbara karaktären hos sådana korta avtal. Det fungerar som en medelmekanism som dämpar något av det slumpmässiga 8220noise8221 som kan ha så stor effekt på 60-sekunders kontrakt. Visserligen inget revolutionerande här. Ändå är det effektivt och vi rekommenderar definitivt dess användning som en del av din övergripande 60 sekunders binära alternativstrategi. Vår enkla, men ändå effektiva 60-sekundära binära optionsstrategi för handel bör användas som en del av din övergripande handelsstrategi för 60 sekunder. Varje 8220series8221 handel kommer att bestå av tre (3) identiska kontrakt, köpte 10-25 sekunder ifrån varandra. Varje kontrakt i serien bör köpas för samma belopp. Volatilitet bestämmer dina inköpsintervaller. När volatiliteten stiger, bör också ditt avstånd mellanrum. Standardavståndet är 10 sekunder och ska användas i större delen av tiden. När volatiliteten är särskilt hög (för din valda tillgång, inte över bordet) bör du förlänga dina intervaller till mellan 15-25 sekunder. Dina intervaller bör aldrig överstiga 30 sekunder, eftersom detta kommer att göra det möjligt för ditt 1: a kontrakt att upphöra innan din 3: e köps till och med. Det exakta avståndet är inte kritiskt så länge som ovanstående riktlinjer följs strikt. När du övar med denna metod får du en känsla för avståndet under olika marknadsförhållanden och blir bättre på det. That8217s det Som vi8217ve sa ett par gånger nu, enkelt men effektivt. Förvånansvärt effektiv. Det är naturligtvis ingen magisk kula och kommer inte i sig att göra dig rik handel med 60 sekunders alternativ. Men vi har använt den här metoden som en del av vår egen 60-sekunders optionsstrategi för över ett år nu (dock inte 100 av tiden) och har inga planer på att sluta använda det när som helst snart. Det har mätbart förbättrat vår lönsamhet i denna kontraktstyp och vi är övertygade om att det kan göra detsamma för dig. Ge det ett försök att se själv. Vi tror att du är glad att du gjorde. De är nu många mäklare som erbjuder 60-sekundiga, 8220Turbo8221 och 8221 binära alternativkontrakt för Short Term8221. Vi har dock sammanställt en kort liten lista över VÅRA val för 2016 för de bästa binära alternativmäklare som erbjuder 60 sekunders binär optionshandel. Inklusive 8220Turbo8221, 8220Hyper8221, etc. Typ av kontrakt Och som alltid önskar vi dig lycka till i alla dina handelsaktiviteter. Publicerad av BinaryBoss Jason - AKA BinaryBoss - är examen av WSU med ekonomisk examen med fokus på finansmarknaderna . År 2009 lämnade Jason sitt jobb med Microsoft i sitt hemland Washington i syfte att driva ett självständigt liv. Visa alla inlägg av BinaryBoss Kan du snälla dela din strategi, som kan hjälpa till i min handel. Skicka mig din strategi till ganga44gmail som skulle vara en bra hjälp. (Jag redigerade din kommentar för att utesluta e-postadressen. Att lägga till det där alla bots och olika e-postspammare lätt kan få det är en dålig idé. Och jag behöver inte det publiceras offentligt eftersom det visar det Admin privat i alla fall.) 60-sekunders binär Alternativ är bra sätt att tjäna pengar på att spekulera, och på så kort tid, eftersom du kan få avkastning på 70-80 på 30-120 sekunder. För mina första 2 veckors handel bara med de 60 sekundära binära alternativen gjorde jag drygt 2.200 i vinst. Inte för lurvig I8217d säger att jag har min egen metod för min galenskap som jag använder och jag ser att du rekommenderar att du använder din strategi inte som en 8220stand alone8221-strategi utan att använda den med min egen strategi. It8217s intressant men jag kan se hur denna enkla idé skulle kunna förbättra min redan bra bra tal. Jag ska ändå ge det ett skott. Tack. Tja, innan jag slutar jobbet för att försöka göra en blygsam men mindre stressig inkomst genom att bygga blogswebsites som är dedikerade till ämnen som I8217m är kunniga inom, t. ex. finans, investeringar och rena spekulationer (binära alternativhandel handlar oftast, men inte alltid, fast i Ren spekulationskategori) 8212 Jag var faktiskt en Commodities-analytiker för Boeing, i mitt hemland Washington. It8217s häpnadsväckande hur mycket deras bottenlinje beror på saker som det aktuella priset på palladium eller utprovning av stålpriset i 6 månader i förskott så att de kan köpa optionsavtal baserat på mina uppskattningar. Så det är egentligen ditt svar, min vän, jag känner till de marknader jag spekulerar i ganska bra, och medan mycket kortvariga rörelser som 60-sekunders alternativ är nära omöjliga att noggrant förutsäga över en så kort tidsram, kan det gå över en Lite längre tidsram8230 och använd sedan min 8220averaging8221-strategi (vilket är allt det egentligen är) för att släpa ut några av de kortfristiga stötarna så att min analys 8212 om korrekt 8212 faktiskt har en anständig chans att komma igenom det brus som finns på så kort tid ramar. Som jag säger i artikeln är detta inte menat som en 8220stand alone8221-strategi. Men snarare en strategi som bör användas som en del av din egen 8220bigger picture8221-strategi, något som jag använder det som beskrivits ovan i min handelsvaruhandel (som jag hoppas att grundligt redigerar när jag har lite tid att förbättra och förtydliga det i stor utsträckning har blivit en Mycket mer läsart artikel än vad jag förväntade mig när jag skrev den, och det förtjänar mer uppmärksamhet nu med den trafik det blir). Det låter mig som om du är någon som har mer hjärnceller än fingrar, vilket är mindre vanligt än man skulle hoppas, så jag tror det med lite mer läsning, övning, läsning, övning etc8230.som du så småningom kommer att göra bra för själv. Jag kommer dock, i det här slutet, bara om du ens har läst det här långt, ge dig det relevanta tipset jag kan om din fråga. Det korta och fruktansvärt ofullständiga svaret skulle vara: Trend. Att välja tidsramen för att kontrollera tendensen mot kan vara den knepiga delen men det är något som kommer ganska snabbt med träning. Jag brukar använda 2 och 4 timmars ramar för att kontrollera om de är i konflikt. Om de gör det för att kontrollera en annan tillgång. Men om trenderna matchar (dvs nedtrenden konsekvent över den tiden, eller givetvis motsatt, uppträder över den tiden. Med väldigt mycket kortfristiga satsningar så här är trenden verkligen din vän. Försöker slåss mot trenden i en 30, 60 eller 120 andra tidsperioden rekommenderas inte allvarligt (men om du tittar igenom alla mina handelstidskrifter finner du mig själv mot det egna rådet vid några få sällsynta tillfällen). Det här meddelandet hade gått tillräckligt länge För att vara en fullständig tjänst självständigt tycker jag att vi hade bäst avskilt och kom till jobbet. Hälsningar mannen, Jason Doug McGhee säger: Det fungerade av och på för mig .. men jag har en fråga8230.how vet du vilken riktning Att välja för serien82308230i. e. Sätter eller ringer jag egentligen skulle älska att göra det. Det här inlägget har oväntat blivit av våra mest besökta och läste postspages och jag har velat göra några förbättringar för att det ska värda sådan uppmärksamhet. Men, tyvärr, I8217m visar en enman här och jag kan bara göra en t Hing åt gången. Och tyvärr är det inte bara i korten just nu, det är nära toppen av min lista när jag får en chans att komma tillbaka till optimering av det populära inlägget och till och med lägga till en bra videohandledning för att bättre illustrera vad det handlar om. Min hemsida och postspages, för att inte tala om att publicera nytt innehåll regelbundet. Men vi bara återhämtar oss från en google straff tht torkade oss av kartan för ett tag tack vare en svart hatt attack på oss som infogade skadlig kod i våra sidor och snubblade google8217s omedelbar borttagning av skadlig kod från det stora G8217s indexet. Problemet fixat nu men jag har fortfarande en överväldigande mängd arbete att göra för att återfå den förlorade trafiken och förlorade förtroende som inträffade från den attacken. Och det måste tyvärr vara vår högsta prioritet tills det är 100 rättat. Tack för din kontakt och ditt intresse för att förbättra vårt innehåll, vi ÄLSKAR läsarens feedback och förslag. I8217m bara ledsen att vi inte kan uppfylla din förfrågan i tid som vi skulle vilja. Lycka till dig i din handel Hälsningar, Jason Kan du göra en video av denna I8217m mycket intresserad. Känn dig fri att meddela mig. VÄNLIGEN GUYS INGEN SPAM.

Comments

Popular Posts